Mint arról korábban tájékoztattuk Önöket, Társaságunknál, a Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt.-nél megvalósult az átállás egy új, korszerűbb integrált vállalatirányítási rendszerre.
Első lépésként elindult az alaptevékenységi számlák tömeges kibocsátása, a gazdálkodó szervezeteknek az egyenlegküldés, és napjainkban egy újabb jelentős feladat vette kezdetét.
Közel egy év elteltével elkezdődött a felszólító levelek kiküldése azon ügyfeleink részére, akik nyilvántartásunk szerint jelentős elmaradásban vannak a vízdíjszámlák fizetésével.Ez a folyamat - a felszólítók készítése, nyomtatása - is automatizált, így sajnos adódhatnak adatbázisproblémák. Emiatt előfordulhat, hogy olyan felhasználók is kapnak felszólító levelet, akik nem halmoztak fel nagyobb összegű tartozást.
Amennyiben ilyet észlelnek kérjük, hogy vegyék fel a kapcsolatot kollégánkkal egyeztetés céljából ügyfélszolgálatainkon! A precíz, pontos elszámolás közös célunk.
A megnövekedett ügyfélforgalom miatt az ingyenesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunk, a Call Center jelentősen túlterhelt ilyen időszakban, valamint az írásos megkeresések válaszadási határideje is hosszabb időt vehet igénybe.
Társaságunk plusz erőforrást bevonva, folyamatosan azon dolgozik, hogy mielőbb rendeződjenek e fennakadások, és munkatársaink minél rövidebb időn belül a normál üzemszerű működésnek megfelelően tudják ügyfeleinket kiszolgálni.
Köszönjük türelmét! A kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük!
Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:
Call Center: 06 80 205 157
E-mail: ugyfelszolgalat.szolnok@trvzrt.hu
Személyes Ügyfélszolgálati Irodánk címe: 5000 Szolnok, Thököly út 83.
Ügyfélfogadási ideje:
Hétfő | 8-14 h |
Kedd | 8-14 h |
Szerda | 8-20 h |
Csütörtök | 8-14 h |
Péntek | 8-14 h |