A Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálaton az állampolgárok a kormányablakokban is elérhető ügyeket intézhetnek, többek között személyi igazolvány, vezetői engedély, lakcímkártya, útlevél, hatósági eljárások megindítására szolgáló kérelmek benyújtása, tájékoztatás kérés.
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálatának (Kormányablak busz) ügyfélfogadás helyszíne és időpontja:
2021. november 12. (péntek) 12:30 - 14:00 Jásztelek, Önkormányzat előtti parkoló (Szabadság út 71.)
Intézhető ügyek köre:
- Személyazonosító igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés
- Lakcímkártyával kapcsolatos ügyintézés
- Vezetői engedéllyel (jogosítvánnyal) kapcsolatos ügyintézés
- Parkolási igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés
- Diákigazolvány igényléséhez szükséges NEK adatlap felvétele
- Ügyfélkapu regisztráció
- Tulajdoni lappal kapcsolatos ügyintézés
- Meghatalmazás illetve törvényes képviseleti jogosultság Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Térben rögzítése
- Erkölcsi bizonyítvány igénylésével kapcsolatos ügyindítás
- A biztosított személyek esetében Európai Egészségbiztosítási Kártya kiállítása
- A biztosított személyek esetében TAJ kártya másodlatának kiadása
- Információszolgáltatás kormányablak és szociális igazgatási ügyekben valamint általános ügyekben
- Kérelmek átvétele és továbbítása a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatósághoz