Tisztelt Jászteleki Lakosok!
Magyarország Kormánya a 40/2020. (III. 11.) Korm. rendeletében a veszélyhelyzet kihirdetéséről döntött, mellyel összefüggésben a Jászteleki Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje ideiglenesen megváltozik.
A személyes ügyfélfogadás 2020. március 17. napjától visszavonásig szünetel.
A Hivatalban az ügyfelekkel való elsődleges kapcsolattartás postai, elektronikus, valamint telefonos úton történik.
Elektronikus kapcsolattartási lehetőségek: ügyfélkapun keresztül, illetve a www.jasztelek.hu honlapon található elektronikus címeken és telefonszámokon.
Elérhetőségek:
Cím: 5141 Jásztelek, Szabadság út 71.
Telefon: 06-57-462-069 vagy 06-57-562-050
E-mail: titkarsag.telek@invitel.hu, jasztelek@vnet.hu, jegyzo.telek@invitel.hu
Bővebben az e-Papír használatáról
Közlemény a veszélyhelyzet alatti ellenőrzött bejelentésről
A fenti rendelkezések a veszélyhelyzet megszűnéséig hatályban maradnak.
Kérjük, hogy a veszélyhelyzetre figyelemmel csak halaszthatatlan esetben keressék fel a Hivatalt!
Türelmüket, megértésüket a Hivatal minden munkatársa nevében is köszönöm!
dr. Dinai Zoltán
jegyző