Hírek

Elérhetőségek

Hivatali munkarend

Tisztelt Jászteleki Lakosok!

Magyarország Kormánya a 40/2020. (III. 11.) Korm. rendeletében a veszélyhelyzet kihirdetéséről döntött, mellyel összefüggésben a Jászteleki Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje ideiglenesen megváltozik.

A személyes ügyfélfogadás 2020. március 17. napjától visszavonásig szünetel.

 

 

A Hivatalban az ügyfelekkel való elsődleges kapcsolattartás postai, elektronikus, valamint telefonos úton történik.

Elektronikus kapcsolattartási lehetőségek: ügyfélkapun keresztül, illetve a www.jasztelek.hu honlapon található elektronikus címeken és telefonszámokon.

Elérhetőségek:
Cím: 5141 Jásztelek, Szabadság út 71.                                                          
Telefon: 06-57-462-069 vagy 06-57-562-050
E-mail: titkarsag.telek@invitel.hu, jasztelek@vnet.hu, jegyzo.telek@invitel.hu

Bővebben az e-Papír használatáról

Közlemény a veszélyhelyzet alatti ellenőrzött bejelentésről

A fenti rendelkezések a veszélyhelyzet megszűnéséig hatályban maradnak.  
 
Kérjük, hogy a veszélyhelyzetre figyelemmel csak halaszthatatlan esetben keressék fel a Hivatalt!  

Türelmüket, megértésüket a Hivatal minden munkatársa nevében is köszönöm!

dr. Dinai Zoltán
jegyző