Tisztelt Jászteleki Lakosok!
Magyarország Kormányának a védelmi intézkedések ideiglenes szigorításáról szóló 104/2021. (III. 5.) Korm. rendelet 12.§ (1) bekezdésében elrendelt otthoni munkavégzésre tekintettel, 2021. március 8. napjától további intézkedésig hivatalunkban az ügyfélfogadás SZÜNETEL!
Kérem, hogy elsősorban telefonon és elektronikus úton tartsák a kapcsolatot a hivatalunkkal és csak a valóban szükséges esetekben keressék fel a hivatalt személyesen.
Ügyfeleink március 8-tól személyesen kizárólag rendkívüli és kivételesen indokolt esetben kereshetik fel hivatalunkat, pl. haláleset bejelentése esetén az anyakönyvvezetőt. A Kormányrendeletben előírt home office munkavégzés következtében a kizárólag ügyeleti rend szerinti munkavégzés miatt, a személyes megjelenést a kivételes ügyintézésre előre egyeztetni kell.
Kérjük ügyfeleinket, hogy személyes megjelenése előtt időpont egyeztetés céljából telefonon, vagy elektronikus úton keresztül keressék hivatalunkat, tekintettel arra, hogy az ügyelet mellett nem minden nap áll rendelkezésre az adott ügyben illetékes ügyintéző, aki az üggyel kapcsolatban részletes felvilágosítást tud adni.
A koronavírus járvány harmadik hullámára tekintettel kérjük, hogy hivatali ügyintézésük során az alábbi szabályokat betartani szíveskedjenek.
A hivatalban az ügyfelek részére a védőmaszk viselése kötelező. Kérjük, hogy az előírt védőtávolságot egymástól betartani szíveskedjenek.
Megjelenésükkor mellőzzék a kísérőket, akiknek jelenlétére nincs szükség ügyük intézésekor!
Elektronikus kapcsolattartási lehetőségek: ügyfélkapun keresztül, a www.jasztelek.hu honlapon található elektronikus címeken (e-mail).
Elérhetőségek:
Cím: 5141 Jásztelek, Szabadság út 71.
Telefon: 06-57-462-069 vagy 06-57-562-050
E-mail: hivatal@jasztelek.hu, polgarmester@jasztelek.hu, jegyzo@jasztelek.hu
Türelmüket, megértésüket a Hivatal minden munkatársa nevében is köszönöm!
Dr. Dinai Zoltán
jegyző